OTOČAC - Sinoć smo svjedočili ispraćaju naših otočkih studenata i đaka autobusom za Zagreb. Pun autobusni kolodvor, djece i roditelja. Red desetak metara za kupovinu karata i rezervacija za put autobusom za Zagreb. Čeka se dolazak autobusa iz Gospića koji ide preko Brinja za Zagreb.
Autobus u Otočac dolazi u 19,45 sati s dva putnika iz Gospića, u Otočcu gužva jer veliki broj studenata vraća se na početak današnje nastave na svojim fakultetima. Jedan vozač koji je ujedno i kondukter, dok je smjestio prtljagu, najprije na jednu stranu autobusa pa na drugu, autobus je već bio popunjen putnicima, u autobusu se stvorila "gužva" jer oni koji imaju kupljenu kartu s rezervacijom nemaju gdje sjesti, zauzeta mjesta. Vozač telefonira, zove, kaže doći će mini bus izađite svi koji stojite. Djeca izlaze. Dolazi poziv vozaču nema drugog autobusa, vozač govori da tko hoće ići neka stoji, a tko neće neka ide ujutro ( jutros u 6 sati). Dolazi do negodovanja studenata koji imaju urednu rezervaciju a moraju stajati, neki izlaze iz autobusa za jutro, dok četvorica ih stoji u autobusu i nastavljaju put dalje za Zagreb u 20,15 sati. Autobus u Brinju uzima još četiri putnika i tako do Zagreba vozi s osam putnika koji stoje.
Da li je to ispravan postupak prijevoznika, da li je prodavač karata smio prodavati rezervacije a znao je da studenti nemaju gdje sjesti, dali prijevoznik ovim činom čini prekršaj jer u autobusu više nije 50 putnika nego 58. Što da autobus mora naglo stati, što bi bilo s djecom koja stoje ? Puno je tu pitanja, a znalo se da se djeca vraćaju na fakultete i u škole, a neki i na posao ( jer bilo je i profesora u autobusu ).
Svakako prijevoznik je sinoć poslao ružnu sliku toj djeci ( stajati dva sata nije lako pa ni za mlade ) i roditeljima koji su iščekivanju čekali što će biti s njihovim djetetom.
Dali će prijevoznik vratiti novac studentima koji su stajali i imali kupljene rezervacije ( najmanji način isprike ), kao što su napravili u zametenom vlaku u snijegu prije tjedan dana koji je vozio iz Splita za Zagreb.
I.B.