GOSPIĆ – U hrvatskim medijima dobra vijest više nije vijest, loša vijest je i te kakva vijest. A kada je previše takvih vijesti, htjeli-ne htjeli, to lagano uvodi cijelo žiteljstvo u jednu mračnu depresivnu zonu jer eto - u toj državi „sve ne valja“. A ima stvari koje valjaju, samo ne dolaze u javnost. Jedna takva uspješna priča dolazi iz Gospića.
Još 1998. obitelj Tušak, Željko i Nada, odlučili su pokrenuti svoju prvu pekaru. I pokrenuli su, a posao su nastavila njihova djeca Danijelu i Željka Tušak, danas Župan. I ta poslovna priča traje već punih 25 godina svakodnevno stvarajući pekarske inovacije.
Nakon otvaranja prve poslovnice u Gospiću, 2002. otvorena je pekarnica u Karlobagu, gdje se danas nalazi market, nakon toga 2004. slijedi otvaranje poslovnica u Perušiću te na lokacijama u Čardaku, u Budačkoj i centru Gospića. 2011. godine preseljen je pogon i upravna zgrada u gospićku poslovnu zonu da bi 2020. bila otvorena poslovnica i u Korenici. Tušak pekare zapošljavaju više od 50 djelatnika.
Danas su Tušak pekare postale dio Tušak grupe koja u svojoj poslovnoj arhitekturi, ima brendove i kompanije: Miralis, Speci, Market Tušak, a uskoro se lansira i brand Moja torta.
Neprestane promjene zahtijevaju i neprestane investicije pa su tako Tušak pekare investirale više od 100.000 eura u proces Zelene transformacije čime su postali jedni od prvih pogona pekarske industrije koji će koristiti solarne panele, s ciljem energetske učinkovitosti, a također ove godine uveden je i novi informatički sustav Jupiter. Svjesni važnosti digitalne transformacije, neprestano investiraju u procese kako bi bili bliže kupcima i učinkoviti.
Eto, lijepa obiteljska priča, roditelji započeli, djeca nastavila i posao se razvija i napreduje. A to smo toliko puta čuli kako to rade u jednoj Njemačkoj, Francuskoj, Italiji ili nekoj drugoj zemlji. A može se i kod nas, Tušaci svjedoče tome.
M.K.