OTOČAC – Turističke zajednice u Hrvatskoj se nikada nisu našle u goroj situaciji kao što je ovogodišnja. Em je korona uzela turizam pod svoje, em je manje gostiju, em su pružatelji usluga ne samo nezadovoljni već i na rubu opstanka, em se bezglavo napada i na same turističke zajednice jer „kome one trebaju“, da ne nabrajamo dalje. Govori se sve i svašta, nešto od toga ima osnove, ali bome velika većina bez ikakve, valjda je to iskaljivanje nekog nezadovoljstva ili bijesa, pa jao onome tko je prvi na redu. No turističke zajednice su se, čini nam se, u ovo „pusto“ vrijeme preorijentirale i krenule s takvom promidžbom kao nikada. Na svim razinama, i čini se da im dobro ide. U tome je od prvog dana i Turistička zajednica Grada Otočca.
Turistička zajednica Grada Otočca je krenula u intenzivno oglašavanje na društvenim mrežama Facebook i Instagram (a sve veći dio svjetske populacije je na tima mrežama); na oglašavanje na Youtubeu; na plasiranje oglasa putem najčitanijih portala i tiskovina na domaćem tržištu; na vanjsko oglašavanje na billboardima, city lighttovima i info pločama. Tu su svakako i promotivni materijali i oglasi koji uključuju turističke proizvode kao motiv dolaska gostiju u destinaciju, posebno se to odnosi na prirodne ljepote, aktivni turizam kroz cycling i kajakarenje, ali i na kulturnu i gastro ponudu. A da to nije „samo riječ i ništa više“, o tome svjedoče realizacije promidžbe u vodećima medijima, kako tiskanima, tako i elektroničkima.
U sklopu kampanje, vele u Turističkoj, kreiran je i novi promotivni video koji će biti korišten za oglašavanje na online i offline kanalima.
M.K.